Құрметті жылу қуатын тұтынушы (жеке тұлға)!
«Шығыс Жылу» АҚ 2024-2025 жылдардағы жылыту кезеңінде жеткізілетін жылу қуатының сапасы мен қызмет көрсету деңгейін зерттеуді жүргізеді. Сіздердің барлық ескертулеріңіз бен ұсыныстарыңыз қала тұрғындарын жылу және ыстық сумен қамтамасыз ету бойынша біздің одан әрі жүргізілетін жұмыстарымызда ескерілетін болады. Сізді сауалнамада төмендегі сұрақтарға жауап беруіңізді сұраймыз.
1. * Жылумен жабдықтау қызметі үшін өзара есеп айырысудың жай-күйі, үйіңіздің жылыту маусымына дайындығы, ыстық сумен жабдықтаудың ажыратылуы, жеке есептеу аспабын тексеру мерзімі туралы қандай көздерден ақпарат аласыз?
Необходимо ответить на вопрос
2. * Сіз үшін ақпараттың қандай түрі ең сұранысқа ие?
Необходимо ответить на вопрос
3. * Сіз өзіңіздің пәтеріңіздің/үйіңіздің жылумен қамтамасыз етуіне көңіліңіз толады ма? Өзіңіздің бағаңызды 5 балдық шкаламен беріңіз, мұндағы 5-жоғары баға, 1-төмен баға.
Необходимо ответить на вопрос
4. Егер Сіздің көңіліңіз толмаса, себебін көрсетіңіз:
Необходимо ответить на вопрос
5. * Сіз «Шығыс Жылу» АҚ-ның қызмет көрсетуші персоналының жұмыс сапасына қанағаттанасыз ба? 5 балдық баған бойынша өз бағаңызды беріңіз, мұнда 5-жоғары баға, 1-төмен баға.
Необходимо ответить на вопрос
6. Егер Сіздің көңіліңіз толмаса, себебін көрсетіңіз:
Необходимо ответить на вопрос
7. * Сіздің Call-орталық (560-566) операторларының қызмет көрсету сапасына көңіліңіз толады ма? Өзіңіздің бағаңызды 5 балдық шкаламен беріңіз, мұндағы 5-жоғары баға, 1-төмен баға.
Необходимо ответить на вопрос
8. Егер Сіздің көңіліңіз толмаса, себебін көрсетіңіз:
Необходимо ответить на вопрос
9. * «Шығыс Жылу» АҚ ukteplo.kz сайтын пайдалану кезінде қосымша нені көргіңіз келеді (қызметті жақсарту және кеңейту бойынша ұсыныстарыңыз)?
Необходимо ответить на вопрос
10. * «Шығыс Жылу Жеке кабинет» мобильдік қосымшасын (сервисті жақсарту және кеңейту бойынша ұсыныстарыңыз) пайдалану кезінде қосымша не көргіңіз келеді?
Необходимо ответить на вопрос
11. * Сіз Telegram (UKTSbot) / WhatsApp (+7 747 942 35 56) чат ботын пайдаланған кезде тағы да қосымша (сервисті жақсарту және кеңейту бойынша ұсыныстарыңыз) нені көргіңіз келеді?
Необходимо ответить на вопрос
12. * Сізге «Шығыс Жылу» АҚ цифрлық сервистерінде орналастырылған жылу беру маусымына дайындық бойынша ақпарат жеткілікті ме? 5 балдық баған бойынша өз бағаңызды беріңіз, мұнда 5-жоғары баға, 1-төмен баға.
Необходимо ответить на вопрос
13. Егер Сіз риза болмасаңыз, себебін көрсетіңіз:
Необходимо ответить на вопрос
14. * Сіз жылу беру маусымына дайындық үшін қайда өтініш беру керектігін білесіз бе?
Необходимо ответить на вопрос
15. * «Шығыс Жылу» АҚ @ukts_info Instagram парақшасына кірген кезде қосымша не көргіңіз келеді(сервисті жақсарту және кеңейту бойынша ұсыныстарыңыз)?
Необходимо ответить на вопрос
16. * Коммуналдық қызметтер орталығы - https://edoc.ukteplo.kz сайтын пайдалану кезінде нақты не көргіңіз келеді / (қызметті жақсарту және кеңейту бойынша ұсыныстарыңыз)?
Необходимо ответить на вопрос
17. Сіздің ойыңызша, «Шығыс Жылу» АҚ тұтынушылары үшін қандай қосымша цифрлық сервистер мен кері байланыс нысандары қажет?
Необходимо ответить на вопрос
Необходимо заполнить поле
18. * Өскемен қаласында жұмыс істеп тұрған бірнеше коммуналдық кәсіпорындар бойынша көрсетілген қызметтер туралы ақпаратты біріктіретін Бірыңғай төлем құжатына Сіздің көңіліңіз тола ма?
Необходимо ответить на вопрос
19. «Шығыс Жылу» АҚ жұмысын жақсарту бойынша ұсыныстарыңыз:
Необходимо ответить на вопрос
Необходимо заполнить поле